Uniforce Group B.V.

Keurmerk Werkvereniging Uniforce

www.uniforce.nl

Uniforce Group B.V. verzorgt een rechtsvorm (B.V.) voor zelfstandig professionals waardoor ze een beoordeling als schijnzelfstandigheid voorkomen en participeren in het sociaal stelsel. De doelgroep is de beter betaalde zelfstandig professional die vaak voor langere tijd voor één of enkele opdrachtgevers werkt, al dan niet onder gezag.

Keurmerk Werkvereniging

Uniforce Group B.V. heeft het Keurmerk Werkvereniging gekregen op 24 januari 2024

Keurmerk commissie
Roos Wouters
Marijke Krabbenbos
Teun Gautier
Marijke Krabbenbos

Autonomie

Bij Uniforce staat de Modern Werkende staat centraal. De Modern Werkende kan zich vrijwillig aanmelden en is niet verplicht om via Uniforce te werken. De Modern Werkenden mag zich ook bij een andere organisatie aanmelden en (daarnaast) zelf opdrachten aannemen. De Modern Werkenden krijgt toegang tot het online aanbod van vacatures en kan zelf bepalen wanneer hij/zij beschikbaar is voor opdrachten en kan ook zelf beslissen om niet meer beschikbaar te zijn voor opdrachten via Uniforce. Bij Uniforce heeft de Modern Werkende zeggenschap heeft over de kwaliteit van de dienstverlening via een klachtenprocedure, inspraaksessies, een klankbordgroep en via rechtstreeks contact met één van onze service medewerkers.

Flexibiliteit & Zekerheid

Flexibiliteit is belangrijk voor Modern Werkenden, evenals een bepaalde mate van zekerheid. Uniforce speelt in op deze behoefte doordat de Modern Werkende zelf kan bepalen wanneer deze beschikbaar is voor opdrachten en de vrijheid heeft om te kiezen welke opdrachten deze aanneemt. Tegelijkertijd participeert de Modern Werkende aan het wettelijke sociale stelsel van werknemers en voert zelf de regie in zijn bedrijf. Bij Uniforce is de Modern Werkenden verplicht verzekerd tegen ziekteverzuim en zal dus niet hoeven te participeren in een eventueel verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering (aov)

Transparantie

De Modern Werkende heeft behoefte aan transparantie. Uniforce speelt in op deze behoefte doordat de prijsopbouw transparant is. Het enige dat Uniforce factureert is €170 ex btw per maand. Vaste fee dus. Alle afdrachten worden vooraf helder gemaakt en de professional heeft alle winstrecht in de b.v..

Betrouwbaarheid

De Modern Werkende wil graag met betrouwbare partijen zaken doen. Uniforce hanteert een betalingstermijn van vijf werkdagen, beschikt over een klachtenprocedure, voldoet aan de AVG normen en beschikt over SNA registratie (NEN).

Bureaucratie

De Modern Werkende houdt niet van bureaucratie. Bij Uniforce kan de Modern Werkende dingen eenvoudig aanpassen middels persoonlijk contact voor, tijdens en na de opdracht.  Daarnaast worden alle administratieve verplichtingen via de Uniforce-portal gefaciliteerd via een ticketsysteem.